Jeśli masz problem z otwarciem strony, zadzwoń na +48 22 307 93 34 lub skorzystaj z FlixBus Google Assistant App.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Podróżowanie w czasie pandemii COVID-19

Podróżowanie w czasie pandemii

Uczulamy na konieczność sprawdzania aktualnych wytycznych i przepisów dotyczących podróżowania przed odjazdem. W przypadku podróży międzynarodowych, prosimy o sprawdzenie zasad wjazdu do danego kraju na stronie Unii Europejskiej dotyczącej informacji dla podróżujących.

Pasażerów podróżujących do Niemiec informujemy o obowiązku rejestracji poprzez elektroniczny system zgłoszeń dostępny na www.einreiseanmeldung.de.

Regularnie dostosowujemy naszą siatkę połączeń do aktualnych przepisów zarówno w Polsce, jak i za granicą, stosując przy tym wzmocnione środki bezpieczeństwa. Aby być zawsze na bieżąco z najnowszymi informacjami o naszych połączeniach, zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera.

Bezpieczeństwo wszystkich osób na pokładzie autobusu jest dla nas najważniejsze. Aby zapewnić komfortową podróż, wprowadziliśmy rozszerzone środki bezpieczeństwa. Zapoznaj się z naszymi zaleceniami i pomóż nam uczynić podróż FlixBusem łatwą i przyjemną.

  • Przed zarezerwowaniem biletu sprawdź zasady wjazdu do danego kraju lub regionu. Upewnij się, że stosujesz się do aktualnych wymogów lokalnych władz dotyczących podróżowania. Pasażerowie podróżujący za granicę mają obowiązek posiadać wszystkie potrzebne dokumenty oraz przestrzegać przepisów obowiązujących w danym kraju.
  • Zabierz ze sobą maseczkę ochronną, aby zasłonić usta i nos podczas wsiadania do autobusu oraz całej podróży.
  • Aby ułatwić zachowanie dystansu, znacząco ograniczyliśmy liczbę miejsc dostępnych w sprzedaży.
  • Użyj płynu do dezynfekcji rąk, który jest dostępny na pokładzie i przestrzegaj zasad bezpieczeństwa obowiązujących na pokładzie autobusu.

    Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak dbamy o bezpieczeństwo podczas podróży, kliknij tutaj.
Podróżowanie w czasie pandemii

Signos de interrogación en papeles verdes

Jak mogę sprawdzić informacje na temat mojej podróży?

W przypadku jakichkolwiek zmian w podróży proaktywnie Cię o tym poinformujemy, nie ma więc potrzeby kontaktować się dodatkowo z obsługą klienta. Prosimy pamiętać o podaniu podczas rezerwacji adresu mailowego oraz numeru telefonu, żebyśmy mogli łatwo i szybko przekazać wszystkie potrzebne informacje.

Z obsługą klienta można skontaktować się poprzez formularz na naszej stronie pomocy oraz przez infolinię. Ze względu na aktualną liczbę otrzymywanych zapytań, czas oczekiwania na odpowiedź lub na połączenie może być trochę dłuższy niż zwykle. Odpowiedzi na często zadawane pytania na temat COVID-19 znajdziesz tutaj.

Jak mogę uzyskać zwrot pieniędzy? 

W przypadku odwołania lub zmiany połączenia w związku z obostrzeniami dotyczącymi podróżowania, skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe i udzielimy mailowo wszystkich informacji dotyczących zwrotu. Jeśli Twoje plany ulegną zmianie, możesz także anulować swoją rezerwację korzystając z zakładki Zarządzaj moją rezerwacją.